.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران / همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید» ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ملت شریف ایران به استان مازندران و در راستای اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »، پیامی را صادر نمودند.
پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران / همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید» ؛

به گزارش شمال نیوز ، رضا علیخانی در این پیام از مسافران نوروزی درخواست نمود تا با رعایت ایمنی در جاده ها سفر مطلوبی را در استان مازندران برای خود ، خانواده و دیگر هموطنان عزیز رقم بزنند.

متن کامل این پیام را با هم بخوانیم :

مسافران عزیز ، هم میهنان گرامی ؛ سر آغاز سخن، فرارسیدن بهار طبیعت ، فصل شکوفایی نعمات الهی که تجلی بخش رحمت پروردگار است را خدمت هم‌میهنان گرامی تبریک عرض می نمایم و مقدم شما سروران ارجمند را به استان همیشه سرسبز مازندران که نگارستان کم نظیر زیبایی ها و نعمات خدادادی است گرامی می دارم.

استان مازندران و مازندرانی های ارجمند ، در همه ایام به میهمان نوازی شهرت دارند و امسال نیز در نوروز ۱۴۰۱، با افتخار خود را مهیای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی کرده اند.


موقعیت بی نظیر جغرافیایی مازندران زیبا در شمال کشور موجب گردید تا ترددها و سفرهای بسیاری به این خطه انجام شود، حال آنکه پس از چند سال که از تحمل شرایط سخت شیوع ویروس کرونا می گذرد، با فروکش شدن محدودیت های کرونایی و مساعدتر شدن شرایط، بحمدالله همانگونه که از هم اکنون پیداست، سفرهای نوروزی و حضور پرشور گردشگران را به مازندران شاهد خواهیم بود.


در همین راستا ، مردم و مسئولان استان مازندران همه تلاش خود را برای سفری خوش و به یادماندنی برای شما هموطنان عزیز بکار می گیرند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .

و اما پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »


همانطور که استحضار دارید همه ساله در این ایام اتفاقات ناخوشایندی درجاده های استان رقم می خورد که قلب و روح همه ما و مسافران عزیز را جریحه دار می کند و خانواده های زیادی را داغدار می نماید .


بیایید امسال با هم پیمان ببندیم با رعایت دو چندان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و اصول ترافیکی زمینه ساز کاهش تلفات جاده ای شویم چرا که اگر در سفرهای نوروزی امسال که با حجم بسیار بالایی پیش بینی می شود ، اصول ایمنی را رعایت نکنیم حوادث بیشتری را نیز شاهد خواهیم بود.


در همین راستا خادمان شما در استان مازندران با مشارکت شما مسافران عزیز ، با راه اندازی پویش  « ایمن برانید، سالم بمانید » همه تلاش خود را برای کاهش تلفات جاده ای به کار خواهند بست .

به مسافران نوروزی توصیه می‌شود ضمن رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی با عضویت در پویش « ایمن برانید، سالم بمانید » از بروز مخاطرات جاده‌ای پیشگیری کنند.


تلاش و مشارکت دلسوزانه و مدبرانه و وفاق مسافران با مسؤولین در این امر خطیر موجب کاهش بار ترافیکی، سهولت سفر و کاهش مخاطرات رانندگی می شود‌.


دفتر فنی ، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران با همکاری ناجا و اداره کل گردشگری ، پویش «ایمن برانید، سالم بمانید» را با هدف کاهش تصادفات جاده ای و ایمنی مسافران در سفر به استان اول گردشگری کشور « مازندران » ازآستانه سال نو تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داد و انتظار همکاری صمیمانه از سوی همگان را دارند .


برنامه های اجرایی این پویش در قالب بروشور ، بنر و تراکت و همچنین از طریق صدا و سیما و رسانه های استان در طول اجرای پویش اطلاع رسانی خواهد شد. شادی ، سلامتی ، همراه با سفری ایمن و بی خطر را برایتان آرزومندم

 رضا علیخانی کوشکک معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.652 seconds.